Get your break...
Λύσεις αυτόματων πολιτών υψηλής ποιότητας στα χέρια σας!

Η εταιρεία Eurocoffee ιδρύθηκε το 1993. Είναι η μεγαλύτερη εταιρεία στον χώρο της αυτόματης πώλησης στην Ελλάδα, με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας, εξειδικευμένο προσωπικό και πάνω από 1.500 αυτόματους πωλητές εγκατεστημένους σε πελάτες, παρέχοντας 24ωρη εξυπηρέτηση.
Το 2004 γίνεται ειδικός συνεργάτης της Nestlé Professional, της μεγαλύτερης εταιρείας τροφίμων στον κόσμο, στον τομέα της αυτόματης πώλησης (Vending), ενώ από τον Ιούλιο του 2012 αντιπροσωπεύει δυναμικά και την εταιρεία ΚΑΦΕΑ illy για τους νομούς Θεσσαλονίκης, Αττικής, Έβρου, Καβάλας, Δράμας, Βέροιας, Κιλκίς και Χαλκιδικής.


Πρόκειται για μια δυναμική και αξιόπιστη εταιρεία, με πελατοκεντρική φιλοσοφία. Έχει αναπτύξει ένα δίκτυο υψηλών προδιαγραφών τροφοδοσίας με προϊόντα εγγυημένα για την ποιότητά τους. Φροντίζει πάντα να βρίσκεται στην κορυφή της τεχνολογίας με τη συνεχή απόκτηση νέων καινοτόμων μηχανημάτων υψηλών προδιαγραφών και δίνει μεγάλη βαρύτητα στην εκπαίδευση του προσωπικού της, με τακτικά σεμινάρια και ελέγχους ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Επιπλέον, έχοντας έμπειρο τεχνικό προσωπικό, εγγυάται την καλή και αποδοτική λειτουργία των μηχανημάτων της. Η άμεση εξυπηρέτηση σε περίπτωση βλάβης και η σίγουρη λύση του προβλήματος έχει σαν αποτέλεσμα την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη.
Το τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης εργάζεται συνεχώς, ανακαλύπτοντας πάντα νέα προϊόντα, μηχανήματα και υπηρεσίες, τα οποία μετά από πολλές ώρες μελέτης και δοκιμών βρίσκονται στην υπηρεσία του πελάτη.
Το 2022 εφαρμόζει καθολικά συστήματα Τηλεμετρίας τα οποία εξελίσσει συνεχώς παρέχοντας στους πελάτες της εξειδικευμένες υπηρεσίες, παρακολουθώντας Πανελλαδικά σε πραγματικό χρόνο, όλο τον στόλο των οχημάτων και των αυτομάτων πωλητών.
Η εταιρεία μας διαθέτει πιστοποίηση ISO 22000:2018 (HACCP) και πιστοποίηση ISO 9001:2015, διασφαλίζοντας έτσι την άριστη ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών της, και φυσικά την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών της.
Το ISO 9001:2015 προϋποθέτει την ύπαρξη ενός Συστήματος Διαχείρισης το οποίο περιλαμβάνει αρχές και απαιτήσεις διαχείρισης όσον αφορά στην ποιότητα, δίνοντας έμφαση στον πελάτη, στη συμμετοχή της ανώτατης Διοίκησης, στη θέσπιση και παρακολούθηση στόχων ποιότητας και στη συνεχή βελτίωση.
Το ISO 9001:2015 προϋποθέτει την ύπαρξη ενός Συστήματος Διαχείρισης το οποίο περιλαμβάνει αρχές και απαιτήσεις διαχείρισης όσον αφορά στην ποιότητα, δίνοντας έμφαση στον πελάτη, στη συμμετοχή της ανώτατης Διοίκησης, στη θέσπιση και παρακολούθηση στόχων ποιότητας και στη συνεχή βελτίωση.
